آدم است دیگر ...

Single ...یاد گرفته ام تنهایی را به بودن درجمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم ... Single

همیشه که شاد باشی نمیشود ...
همیشه که بخندی نمیشود ...
حس داری ...
دوست داری ...
آدم است دیگر ...
دلش هم گاهی میگرید ...
و چشمش هم گاهی ..


نظرات شما عزیزان:

الی لجباز
ساعت21:38---3 خرداد 1391

سلام خوبین؟ پست جدید نذاشتین

 

سلام شرمنده اپ نبودم جایی بودم



ساناز
ساعت20:32---3 خرداد 1391
سلام تورو خدا از اين چيزا ننويس من خودم دارم ميميرم جمله هاي توهم كه ميخونم ديگه بدترم ميشه ولي خيلي قشنگنا

سحر
ساعت11:52---3 خرداد 1391
گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود
گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد
گاهی با یک کلمه ، یك انسان نابود می شود
گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند
مراقب بعضی یک ها باشیم !!
در حالی که ناچیزند ، همه چیزند ...



سوره
ساعت10:03---3 خرداد 1391
سلام جناب تنها من یه وبلاگ کل کل درست کردم دوست دارم عضوبشی.
www.me100.blogfa.com


سوره
ساعت10:02---3 خرداد 1391
سلام جناب تنها من یه وبلاگ کل کل درست کردم دوست دارم عضوبشی.
www.me100.blogfa.com


نرگس
ساعت5:25---3 خرداد 1391
درخت، دلتنگ تبر شد … وقتی پرنده ها، سیم های برق را به شاخه هایش ترجیح دادند…



آزیتا
ساعت1:40---3 خرداد 1391
سلام
وبتون فوق العاده است
موفق باشی


سوال پیچ
ساعت1:14---3 خرداد 1391
انسان در بسیاری از موارد پاسخ سوالات خود را در جواب های دیگران می یابد
وبلاگ سوال پیچ
سوالات گوناگونی از شما می پرسد
و منتظر پاسخ شماست
یه سری بزن و نظر یادت نره
به همه یا هر کدام از سوالات که خواستید پاسخ دهید
نشانی وبلاگ
www.khahanepasokh.blogfa.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 3 / 3 / 1391برچسب:تنها,تنهاترین,عاشقانه,Single,Alone,aloneboy,alone boy,single,single,single,ساعت 1:11 نويسنده A_mohammad |